وزرای اقتصادی دولت یازدهم که اکثرا بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند با پشتوانه بالایی وارد دولت شدهاند و طی دیروز و امروز فعالیت خود را به طور رسمی در عالیترین مقام وزارتخانهها آغاز کردند.
برخی وزرا پس از انتخاب توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت از بسیاری شرکتها درخواست کردند تا پیام تبریک ارسال نکرده و متقبل هزینه نشود.
با وجود تأکید این وزرا، هیأت مدیره و مدیران عامل بسیاری از شرکتهای تجاری با ارسال تاج های گل صدها هزار تومانی و درج پیامهای تبلیغاتی میلیونی در صفحه اول روزنامههای پرتیراژ، ارادت خود را به وزیران جدید اعلام میکنند.
با نگاهی به جدول تعرفه های تبلیغاتی در روزنامه همشهری پی خواهید برد که درآمد این روزنامه فقط از آگهی های امروز در رابطه با تبریک به وزرا رقمی حدود 80 میلیون تومان خواهد بود.
با این همه این رسم ناخوشایند همچنان پابرجاست و دفاتر بازرگانی روزنامههای کثیرالانتشار ، با درآمدهای صدها میلیونی روزهای خوشایندی را دارند سپری می کنند!
Sorry. No data so far.