چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۹۳ | ۰۹:۴۷
دستورالعمل 11 بندی رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری

۳ مصوبه جدید شورای پول و اعتبار

شورای پول و اعتبار دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری را در 11 ماده و 9 تبصره مورد تصویب قرار داد.


13920810000169_PhotoA

شورای پول و اعتبار دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری را در 11 ماده و 9 تبصره مورد تصویب قرار داد.

در یک‌هزار و یکصد و نود و سومین جلسه شورای پول و اعتبار در مورخ 7 بهمن 1393 به منظور ایجاد شرایط مطلوب برای افزایش سرمایه نقدی بانک‌ها و اجرای بهینه ابزارهای نوین مالی اسلامی در کشور برگزار شد.
موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی برای افزایش سرمایه نقدی خود با رعایت قانون تجارت و اخذ مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبادرت به انتشار صکوک اجاره، قابل تبدیل به سهام خواهند نمود.
همچنین شورا، با استفاده از نهاد واسط (ناشر) که با رعایت قانون توسعه ابزارها و نهاد های مالی جدید در بازار پول تاسیس می‌شود، موافقت کرد.
شایان ذکر است شورای پول و اعتبار، دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات مشتریان موسسات اعتباری را در 11 ماده و 9 تبصره مورد تصویب قرار داد.
ضمنا شورا مقرر کرد برای اجرای کامل این دستورالعمل، بانک مرکزی ساختار و نیروی انسانی مناسب برای انجام این وظیفه را فراهم کنند.

ثبت نظر

نام:
رایانامه: (اختیاری)

متن: