خشونت و مسائل‌جنسی، محتوای بازی‌های پرهزینه‌

طبق آمار منتشره در فاصله‌ی بین سال‌های 2000 تا 2014 که رکود اقتصادی هم به جان اقتصاد کشورهای غربی افتاد، میزان سود دهی بازار صنعت بازی‌های ویدئویی هر سال، مثبت و روبه رشد بوده است.

بازی رایانه ای ملی با آسیب های فرا ملی

صرف زمان زیاد برای بازی های رایانه ای حتی می تواند در ضمیر ناخود آگاه نیز تاثیر گذاشته وبرزخی از رویا و واقعیت برای فرد بوجود می آورد تا آنجا که وی در واکنش به اتفاقات اطراف خود سعی به تکرار عملی که در بازی انجام داده است می کند و در نتیجه ی عدم توانایی برانجام آن فعل در جهان واقع، برای لحظه ای سر در گم می شود.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.