وقتی در استفاده از سلبریتی‌ها به سیم آخر می‌زنند

درپی انتشار پست هماهنگی از سوی سلبریتی‌ها در فضای مجازی باموضوع اعتراض به تحریم‌های دارویی و بانکی در فضای مجازی جنجال برانگیز شد.

کلیپ طنز: «کوثر بارانی» برای انصراف از یارانه

روز گذشته به تقلید از کلیپ «چرا رفتی» که به کارگردانی باران کوثری ساخته شده، کلیپی در گوگل‌چلاس منتشر شد که محور آن شعری درباره مذمت گرفتن یارانه است. شعر این کلیپ کاری از محمد جاوید، طنزپرداز خوش ذوق شیرازی است که این روزها سروده‌اش درباره انصراف از یارانه دست به دست می‌گردد.

باران‌کوثری: مخالفین روحانی تشنج نکردند +فیلم

وی با بیان اینکه وقتی به پاویون فرودگاه رسیدم مخالفان روحانی را دیدم که خیلی منظم ایستاده بودند و با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل شعار می‌دادند. در طول این مراسم کسی توهین کرد و درگیری با آقای روحانی رخ نداد. کسی قصد کتک‌کاری و قدرت‌نمایی نداشت.

«بغض»؛ توهم فیلمساز، کیمیای شورای نظارت و تعهد حوزه هنری

این فیلم که ملقمه ایست از اعتیاد، فحشا، خیانت، مال‌خری، جعل، دزدی، قتل و فرار، تنها ربطش به دهه شصتی ها فیلمسازی است که متاسفانه در دهه شصت به دنیا آمده و همه مشکلات خویش را مشکلات متولدین این دهه می‌داند.

علی‌رام‌نورایی و حاشیه‌های این روزهایش

من آدم بي‌ادبي نسبت به بزرگتر‌ها و پيشكسوت‌هايم نيستم و متاسفانه جوري عنوان شد كه من بي‌احترامي كرده‌ام. اما دوست دارم بگويم كه يكي از بهترين لحظات زندگي‌ام هنگامي بود كه وقتي وارد آن جمع شدم، آقاي پرستويي به اسم مرا صدا كردند و خوش آمد گفتند.

نامه شدید‌الحن دانشجویی به وزیر ارشاد

ما انقلاب نکردیم که وطن‌فروشان، خودفروشان و تن‌فروشان در سینمای کشورمان جولان دهند و برخی مسئولان هم با آن‌ها مدارا کنند، بلکه به فرموده رهبرمان، سینما باید در خدمت انقلاب و در جهت ترویج شعائر دینی و انقلابی باشد.

چرا باران کوثری به علی‌رام نورایی توهین کرد؟

به هر حال «باران کوثری» با برخورد فاشیستی اخیر خود در تئا‌تر شهر نشان داد که هنوز روحیات «شعبان‌بی‌مخ‌ها» و «جاهل مسلک‌ها» ی دههٔ بیست و سی تهران قدیم زنده است…

قلاده‌های طلا، بغض، بیداری

«بیداری» یک فضاحت سینمایی است که متأسفانه قرار است به وقایع انقلاب و جنگ و فرزندان شهدا و مسائلی از این دست هم اشاره کند. فیلمی که می‌خواهد وارد فضاهایی ماورایی شود اما به مضحک‌ترین شیوه‌ی ممکن! فیلم در سه زمان مختلف یعنی سال‌های 57، 63 و 87 می‌گذرد اما برای بازی با زمان از هیچ منطقی سود نمی‌برد و اصولا منطق روایتی در این فیلم جایگاهی ندارد.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.