۴۰درصد تولیدپیراهن ایرانی تعطیل شد

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان با اشاره به اینکه ۶۰درصد پیراهن های موجود در بازار وارداتی است گفت: مصرف کننده به دلیل پایین بودن قیمت و بدون توجه به کیفیت، کالاهای چینی، تایلندی، ترکیه ای و تایوانی را جایگزین کالای ایرانی کرده است.

حمایت از تولیدداخل در راستای اقتصادمقاومتی

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان می‌گوید: آنقدر فرهنگ استفاده از برند خارجی غالب شده که پیراهن‌ تولید داخل را معمولاً با مارک خارجی در بازار می‌فروشیم و وقتی فروشنده با صداقت اعلام می‌کند جنس تولید داخل است، برخی از خرید امتناع می‌کنند.