کاریکاتوری از آقازاده هرزه در «عصر یخبندان»

آقازده‌ی فیلم اتودی است از یک شخصیت؛ یک آقازاده هرزه کاریکاتوری که هیچ یکی از رفتارهایش نشان نمی‌دهد که طرف آقازاده است.

فاتحه‌خوانی برای«ندا آقاسلطان»روی پرده‌ی سینما

اکران «عصبانی نیستم» قرار است آغازگر اکران موج فیلم‌های حامی فتنه باشد. شک نباید کرد که اکران «عصبانی نیستم» منجر به سیل تولیدات مرتبط با فتنه‌ی 88 خواهد شد. چنانکه این سیل در خارج از کشور با تولید سه اثر در یک سال، («گلاب»، «رز سرخ» و «رقصنده‌ی بیابان») آغاز شده است و با اکران «عصبانی نیستم» در داخل ایران نیز ادامه خواهد یافت.

کوشکی: فیلم سیاسی محل تملق حاکمیت نیست

توقع ما از فیلمسازان این است که حضور پررنگ تری داشته باشند. و اثار بیگانه ستیزی را در این زمینه تولید کنند آثاری که نمونه ای از آن در فیلم «قلاده های طلا» وجود دارد. نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان اندیشه های که برای جهان سخن قابل عرضه دارد نیازمند سینماگرانی است که اندیشه سیاسی اسلام را بشناسند و برای ترویج آن از جانشان مایه بگذارند.

پولانسکی و یک رسوایی سیاسی از جنس درایفوس

خیلی وقت است که می‌خواهم فیلمی درباره ماجرای درایفوس بسازم و نگرش من نسبت به این ماجرا، یک داستان جاسوسی ست و نه یک درام لباسی.

قلاده‌های طلا؛سیاسی‌ترین فیلم سال+ خلاصه داستان

داستان به روز انتخابات می‌رسد. سرعت روایت فیلم تند است، برخلاف سایر فیلم‌های ایرانی هرچه جلو‌تر می‌رویم فیلم بهتر می‌شود، شعار غالب بیشتر صحنه‌های فیلم مرگ بر دیکتاتور است، حتی برخی شخصیت‌های مثبت هم معترضند. مهم‌ترین سکانس‌ها و دیالوگ‌های فیلم در نیم ساعت دوم به سرعت در حال رقم خوردن است. یک داستان جانبی با موفقیت در فیلم روایت می‌شود.