نقدی بر تعدد شبکه‌های تلویزیونی بدون ظرفیت‌سازی برای تولید

آیا با تاسیس شبکه های جدید و پخش برنامه‌های تکراری می‌توان با افتخار اعلام کرد که قله‌های جذب مخاطب ایرانی را فتح کرده‌ایم و دیگر نگران هجوم فرهنگ ماهواره‌ای نخواهیم بود؟ با بهره گیری از کدام تئوری و نظریه به سراغ تولید کمی رفته‌ایم؟ آن هم در بستری از لودگی و سطحی نگری که قطعا اثری از ارائه ی فرهنگی مطلوب و موثر در آن نخواهد بود.

رییس صدا و سیما؟ کدام اولویت ها؟ کدام عمل‌کرد؟

یکی از مواردی که تا کنون جبهه انقلاب ورود جدی به آن نداشته است، نقش‌آفرینی در معرفی چهره‌های ممکن برای مدیریت صدا و سیماست. حلقه بسته مدیریت فرهنگی از یک طیف خاص فکری و سیاسی احتیاج به تغییر سازنده دارد، که لازمه آن معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های جبهه انقلاب است.