نمایشگاه فرانکفورت، آزمون فرهنگی است

تصمیم‌گیری برای نمایشگاه فرانکفورت یک آزمون برای مدیران فرهنگی است زیرا موضوع این نمایشگاه به هویت انقلاب اسلامی برمی‌گردد. حتی خبردار شدم که برخی ناشران اندونزیایی از رفتن به نمایشگاه انصراف داده‌اند تا غرفه‌‌شان خالی بماند و با این کار اعتراضشان را اعلام کنند که به نظرم این کار بازتاب خواهد داشت.

آشتی تبلیغات بازرگانی صدا و سیما با کتاب

بحث تبلیغ کتاب در تلویزیون، موضوعی بود که دشوارتر از دیگر برنامه‌های تلویزیون می‌نمود و ارتباط مستقیم پخش آگهی بازرگانی با طول و عرض جیب درخواست‌کننده آن و تناسب نداشتن آن با جیب ناشران باعث شده بود کتاب از این عرصه دور بماند.

«تبلیغات کتاب» به صدا و سیما می‌رود

از آنجا که پخش آگهی تبلیغاتی کتاب از رسانه ملی یکی از مطالبات چند ساله رهبر معظم انقلاب بوده است در رایزنی‌های متعددی که فی ما بین مجمع ناشران انقلاب اسلامی و صدا و سیما انجام شد، این کار در دستور قرار گرفت.

پربحث‌ترین

Sorry. No data so far.