نقش فقدان عدالت رسانه‌ای در باورپذیری ادعای تقلب در انتخابات 88

رسانه‌ها در کشور ما عمدتا مسایل را متناسب با نظام ارزشی و اولویتی مخاطبان شهریِ برخوردار – برای مثال تهرانی‌های مرفه- برجسته می‌سازند، و با این شیوه این نظام اولویت‌دهی را در دیگران نهادینه ساخته و عمومیت می‌بخشند و در درازمدت مردم جامعه را مبتنی بر این نظام ارزشی و اولویت‌دهی خاص تربیت می‌کنند. به عبارتی از همگان می‌خواهند که آن‌چه را که یک بخش خاص جامعه مهم‌ می‌دانند را مهم بدانند و آن‌چه آنان بی‌اهمیت می‌شمارند را بی‌اهمیت بشمارند.