کاراکترهای کاریکاتوری «مردن به وقت شهریور»

علیمردانی در آثار خود به دنبال نمایش تقابل فرد با جامعه و تقابل فرد با خانواده است و مردن به وقت شهریور هم به همین شکل است اما در غالب آثار ایشان این توانایی را ندیدیم و علت آن عدم وجود دانش و آگاهی در زمینه های مختلف جامعه شناسی، روانشناسی و معضلات نسل جوانان و عدم توانایی در نگارش دغدغه ها در فیلمنامه و اجرای کارگردانی است.

از ليونل مسی تا هانيه توسلی

مهم ترين وجه مشترك دو چهره نسبتا معروف تيتر اين است كه توسط گروهي خودجوش، انواع ناسزاها و توهين ها نصيبشان شده است. يكي به دليل اين كه مهم ترين بازيكن تيم حريف ايران در جام جهاني بوده و ديگري صرفا به خاطر اين كه اطلاعيه رسمي تسليت براي پاشايي صادر نكرده.!

به خاطر پونه یا به خاطر تفاوت‌های فرهنگی؟

مشکل اصلی زندگی پونه و مجید معلم مرد پونه نیست بلکه مشکل آنها در تفاوت نگاهشان به زندگی و نوع رابطه آنهاست

«دهلیز»؛ عفو، خانواده، سینما

دیدن یک فیلم خوب در این روزها به این راحتی‌ها نیست اما به هر حال «دهلیز» این فرصت را فراهم می آورد که با خانواده به سینما بروی و با خیال راحت و بدون این نگرانی که آیا موقعیت‌های آنچنانی و شرب خمر و الفاظ ناجور تو را در برابر خانواده سرخ و سفید خواهد کرد یا نه به تماشای یک «فیلم» بنشینی. شعیبی با اینکه برای اولین بار است که رسما روی صندلی کارگردانی می نشیند اما آنقدرها هم با این صندلی بیگانه نیست.